Praėjusių metų pabaigoje 25 kelių ruožuose įrengti sektoriniai radarai vairuotojus kol kas tik stebi, bet jau netrukus greičio viršytojams ims plaukti pranešimai apie pažeidimus.
Praėjusių metų pabaigoje 25 kelių ruožuose įrengti sektoriniai radarai vairuotojus kol kas tik stebi, bet jau netrukus greičio viršytojams ims plaukti pranešimai apie pažeidimus.
Perkant naudotą automobilį yra labai daug rizikų, jog galite nusipirkti netvarkingą mašiną, kuri gali turėti tiek akivaizdžių, tiek paslėptų trūkumų. Nuo to neapsaugotas nei vienas pirkėjas, todėl labai svarbu iš anksto žinoti, kokius veiksmus būtina atlikti, kad pirkėjas turėtų galimybę apginti savo kaip pirkėjo pažeistas teises ir teisėtus interesus.
Galbūt filmuose, o galbūt ir kur nors uoste tai tikrai esate matę. Nedidelis laivelis priplaukia prie milžiniško krovininio konteinerinio laivo ir pradeda jį tempti. Iš pradžių viskas einasi lėtai, tačiau su kiekvienu metru laivas juda vis greičiau. Vilkikas jį traukia, atrodo, be jokio vargo, nors jis – keliasdešimt kartų didesnis ir sunkesnis. Kaip tai įmanoma?
Nemaža dalis vairuotojų nežino net elementariausių kelio ženklų, ką jau kalbėti apie sudėtingesnes ženklų kombinacijas. Profesionalai labai nustebę – kada ir kur jie mokėsi Kelių eismo taisyklių (KET)?
Nežinomybė dažniausiai priverčia žmones atsisakyti minties apie amerikietišką automobilį. Mokėti tūkstančius eurų už automobilį, apie kurio būklę reikia nuspręsti tik iš nuotraukų, tada dar keturženklę sumą atseikėti už gabenimą į Lietuvą, o vietoje – bent kelis šimtus už perdarymą? Taip už Atlanto pigaus automobilio kaina Lietuvoje gali išaugti keliomis dešimtimis procentų, rašoma pranešime.
Aukštasparnio lėktuvo sparnai yra sumontuoti, kaip tikriausiai žinote, fiuzeliažo viršuje. Iš aukštasparnių lėktuvų lengviau apžvelgti žemę, nes platūs sparnai neriboja matomumo. Tai kodėl beveik visi civiliniai laineriai yra žemasparniai? O kodėl daugelis karinių transportinių lėktuvų yra aukštasparniai?
Iki 2025 metų Europos elektrinių sunkvežimių rinkoje dominuos pilnai elektra varomi sunkvežimiai, sudarysiantys 54,6 proc. rinkos. Antroje vietoje atsidurs prie elektros tinklo jungiamos (plug-in) hibridinės transporto priemonės (37,4 proc.), o likusią dalį sudarys hibridiniai sunkvežimiai (8 proc.), rodo „Reportlinker“ atliktas rinkos tyrimas.
Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2018 m. balandį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo net 36 proc. iki 3 412 vnt. Tai geriausias visų laikų vieno mėnesio rezultatas, rašoma pranešime. Tuo tarpu 2017 m. balandį šalyje buvo įregistruoti 2 508 automobiliai.
Gamintojams į dyzeliną privaloma tvarka pradėjus dėti biopriedų iškilo problemų, apie kurias anksčiau niekas net nepagalvojo. Specialistai įspėja, kad tokie degalai ne tik turi ribotą galiojimo laiką, bet ir gali lemti brangiai kainuojančius variklių gedimus.
Nepaisant vis dar viešoje erdvėje pasirodančios informacijos, kad „Volkswagen“ kompanija ir toliau plėtos dyzelinius automobilius, jie ruošiasi rimtai žengti ir į elektromobilių sektorių.
Raudonus troleibusus ir jų „ūsus“ galėtume vadinti Vilniaus vizitine kortele. Ši transporto priemonė kasdien keleivius perveža 19 maršrutų. Prieš daugiau nei prieš 70 metų jų buvo vos vienas. Senoji transporto priemonė važiuodavo nuo Geležinkelio stoties iki Antakalnio gatvės.
Po šaltojo metų periodo į Lietuvos kelius išvažiuoja vis daugiau motociklų ir motorolerių vairuotojų. Lietuvos kelių policijos tarnybos statistika byloja, kad įprastai baikerių sezono pradžią žymi ne oficiali ceremonija, kasmet tradiciškai įvykstanti pirmąjį gegužės šeštadienį, o incidentai gatvėse. Tačiau draudikai neskuba plieninių žirgų gerbėjams klijuoti kelių chuliganų etiketės.
Visureigis „Volvo XC90“ Didžiojoje Britanijoje išrinktas pačiu saugiausiu automobiliu. Remiantis tyrimų centro „Thatcham Research“ duomenimis, nuo tada, kai 2002 metais pradėta juo prekiauti, per eismo įvykius, susijusius su šiuo automobiliu, nežuvo nė vienas žmogus, skelbia „The Telegraph“.
Kauno „Audi“ centras švenčia vienerių metų veiklos sukaktį veikdami moderniausiame salone Baltijos šalyse. Ta proga bendrovė „Autojuta“ parengė unikalią dovaną keturių žiedų markės gerbėjams. Nuo šiol visi panorėjusieji galingus „Audi Sport“ ženklo modelius galės išbandyti lenktynių trasoje, mokydamiesi iš patyrusių automobilių sporto meistrų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lietuvoje vis daugiau kalbama apie alkoblokus ir jų įteisinimą, siekiant sutramdyti išgėrusius vairuotojus. Tačiau, pasirodo, šie antialkoholiniai variklio užraktai išties nepigūs, o galimybės juos išsinuomoti kol kas nėra galimybės.
Ratlankiai automobiliui yra kaip batai žmogui. Jie parodo vairuotojo požiūrį į automobilį, tvarkos supratimą, taip pat gali liudyti apie žmogaus požiūrį į stilių. Automobilinį stilių. Juk ratlankiai – viena pagrindinių automobilio išvaizdos detalių.
Dauguma automobilių entuziastų puikiai žino, kad „Volkswagen“ markės pavadinimas išvertus iš vokiečių kalbos reiškia „tautos automobilis“. Tačiau tik nedaugelis yra susipažinę su atskirų šio gamintojo modelių pavadinimų kilme.
Pirmasis šių metų ketvirtis džiugino tiek naujų, tiek naudotų automobilių pardavėjus. Palyginti pastarojo dešimtmečio pirmojo ketvirčio duomenis su šių metų pirmaisiais trimis mėnesiais, 2018-ieji yra patys sėkmingiausi. Naudotų automobilių rinkoje ir toliau tvirtas pozicijas užima vokiškos markės, tuo metu naujų automobilių rinkoje ilgalaikis lyderis savo pociziją prarado.
Vyriausybė svarsto nuo kitų metų apmokestinti taršius automobilius, sako premjeras Saulius Skvernelis.
Vairavimo mokyklose jau nuo pat pradžių būsimiems eismo dalyviams akcentuojama, kaip svarbu taisyklingai paruošti vairuotojo vietą transporto priemonėje. Deja, vos tik gavus vairuotojo pažymėjimą, neretai pamirštama, kas buvo išmokta. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Transporto priemonių draudimo skyriaus vadovas Rimvydas Pocius akcentuoja, kad tinkamas sėdynės, vairo, veidrodėlių bei saugos diržų sureguliavimas – vienas svarbiausių žingsnių siekiant saugesnių ir patogesnių kelionių. Kone visi šiuolaikiniai automobiliai sukurti taip, kad vairuotojui leistų tobulai susireguliuoti „darbo vietą“, tačiau svarbu žinoti, kaip tai taisyklingai padaryti, rašoma pranešime spaudai.
Vairavimo mokyklose jau nuo pat pradžių būsimiems eismo dalyviams akcentuojama, kaip svarbu teisingai paruošti vairuotojo vietą transporto priemonėje. Deja, vos tik gavus vairuotojo pažymėjimą, neretai pamirštama, kas buvo išmokta.
Kaune, Nuokalnės gatvėje, įrengti greičio matuokliai gerokai įbaugino nedrausmingus vairuotojus. Nors prietaisai išties fiksavo transporto priemonių greitį, nusižengę vairuotojai baudų kol kas išvengs.
Praėjusiais metais Le Mano 24 valandų lenktynėse nugalėjęs „Porsche 919 Hybrid“ automobilis nuo šiol – ir Belgijos „Spa“ trasos rekordininkas. Neelas Jani 7,004 km ilgio Belgijos trasą, kurioje kasmet vyksta ir pasaulio automobilių sporto karalienės – „Formulės 1“ lenktynės – įveikė per 1 min. 41,77 sek. ir pagerino 2017-aisiais Lewiso Hamiltono su „Mercedes F1 Q07 Hybrid“ pasiektą rezultatą.
Lygiai prieš du dešimtmečius Aleksoto oro uosto pagrindinis pakilimo takas kelioms dienoms tapo kompanijos Audi saugaus vairavimo mokyklos (SVM) autodromu. 1998-aisiais ne tik pirmą kartą šalies automobilizmo istorijoje jau turintiems vairuotojų pažymėjimus buvo pasiūlyta pasimokyti užbėgti už akių galimiems nemalonumams susidūrus su akvaplanavimo efektu, prireikus posūkyje stabdyti, stengiantis išvengti staiga pasirodžiusios kliūties, kaip elgtis sprogus padangai ir t. t., bet ir importuota pati verslo idėja – padėti geriau pažinti ir prisijaukinti galingą techniką.
Autoservisams uždrausta senas nenaudojamas padangas grąžinti transporto priemonių savininkams. Jas taip pat galite atiduoti prekybininkams, jei pas juos perkate naujas padangas. Atsikratyti nenaudojamomis padangomis galite ir atliekų surinkimo aikštelėse, LRT RADIJO laidoje „112“ kalbėjo Gamintojų ir importuotojų asociacijos atstovė spaudai Virginija Žygienė.
Kovo mėnesį vykusioje konferencijoje „Audi“ Techninės plėtros departamento viceprezidentas Horstas Glaseris pristatė kasmetinius automobilių gamintojos veiklos rezultatus kartus su diagrama, rodančia, kad oro tarša visuose Vokietijos miestuose mažėja. „Oro kokybė vis gerėja ir gerėja, tačiau diskusija vis sunkėja ir sunkėja“, – sakė H. Glaseris.
Šiuolaikinis žmogus yra ganėtinai lepus sutvėrimas. Net ir sunkiasvorio vairuotojas – laikai, kai rūstūs sunkvežimių vairuotojai atvirose kabinose buvo pasiruošę visiems gamtos iššūkiams liko tik išblukusiose istorinėse fotografijose. Vos tik saulė pradeda kaitinti, sėsti į sunkvežimį be kondicionieriaus jau nelabai norisi. Tai patvirtins kiekvienas į Pietų Europą dažniau važinėjantis vairuotojas.
Lietuvių automobiliai didėja: visureigių pardavimų skaičius kiekvienais metais pralenkia bendrą rinkos augimą, o ir gatvėse tai akivaizdu – didesnio pravažumo automobiliai jau nieko nebestebina. Specialistų teigimu, žmonių norą iš tradicinių sedanų bei hečbekų persėsti į visureigius lemia besikeičiantys poreikiai bei didesnis praktiškumo poreikis.
Nors žiemos keliami išbandymai keliuose baigėsi, atėjęs pavasaris vairuotojams pateikia naujų iššūkių. Geresnės oro sąlygos bei sausa kelio danga vairuotojus neretai paskatina stipriau spustelėti akceleratoriaus pedalą, bet nepriverčia susimąstyti apie pasikeitusių vairavimo sąlygų specifiką.
Vairuotojai nuo balandžio 10-osios nebegali važinėti su dygliuotomis žieminėmis padangomis. Draudikai primena, kad jų nepasikeitus negalios draudimas. Tuo metu servisai, keičiantys padangas, sako, kad padangų keitimo gali tekti laukti savaitę ir ilgiau.
Nuorodų sąrašas
Powered by BaltiCode